Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Lite filmer

Av Anna - 7 september 2011 20:16

Nu har jag lyckats få i gång kameran med videoinspelning på så här kommer lite dokument över hur det kan se ut i ett helt vanligt jourhem..


Här syns Watsons vackra svans, i övrigt är han inte så mycket att se i den här filmen, men jag vill visa svansen eftersom jag har skrivit om den tidigare..


 

Här busar de lite, tyvärr är det en bit i mitten då det inte händer så mycket, men på slutet kommer Pishi farande och sen får ni se Watsons vackra gråa man!!

(man kan höra Pishi fara upp i klätterträdet, det är det som låter som en krash på slutet)


 

Pishi leker i klätterträdet som är bådas absoluta favoritsak


 

Och till sist en glimt i dagsljus av den vackra gråa pälsen och svansen. Det är inte helt lätt att fånga honom på kamera, jag passade på när han varit på lådan och jag visste att han skulle komma traskandes..


 

Snart ska jag filma lite i köket också när Pishi är så snacksalig och faktiskt går med på klapp, men det får bli en annan dag.


/Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 januari 2012 10:09

Hej alla kära!   Efter en tids tystnad är det dags att säga farväl och adjö för denna gång. Vi tog beslutet redan i somras att Watson och Pishi skulle bli våra sista jourkatter. Vi har hållt på med det här i över fyra år nu och det är dags att ta...

Av Anna - 6 november 2011 13:56

Just nu går det ganska bra! Vi gör stora tasskliv i rätt riktning nästan hela tiden. Watson har fått smak på det här med att jaga matbitar, och kommer fram till kökströskeln när vi står och lagar mat på kvällen för att kolla in läget. Då tar jag fram...

Av Anna - 22 oktober 2011 12:33

Nu har det gått en vecka sedan vi lämande tillbaka lill-Pishi, och Watson har slutat gå runt och jama på nätterna. Han har blivit lite mer tillbakadragen eftersom hon inte är här och får fart på honom, men inte så mycket som jag hade trott. Han komme...

Av Anna - 15 oktober 2011 08:16

Idag är det dags för vår lilla hoppetossa att åka tillbaka till Kattstallet så att hon lättare kan bli såld och få komma till ett permanent hem. Förhoppningsvis så kommer hon våga visa sin bästa sida, och visa hur söt och sprallig hon är.   Det ä...

Av Anna - 28 september 2011 10:04

Hurra, jag såg just att Esmeralda är bokad!! Hon bodde hos oss i ca 6 månader förra året och är en riktig liten mysflicka. Hoppas hon får ett bra hem som förstår att hon har lite bagage, men att det finns en mysig liten bustjej under den rädda fasade...

Ovido - Quiz & Flashcards