Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Anna - 25 juni 2010 09:14

Kanebo börjar släppa på fler och fler spärrar! Jag har börjat få sitta på huk allt som oftast numera och klappa både när hon står och när hon ligger ned.


Hon är så gossugen när jag kommer hem från jobbet så då får det tydligen gå även om dumma jourmatte sitter ned. Jag bokstavligen snavar på henne när hon ska tassa runt framför benen på mig, och om jag inte klappar och ger henne upmärkssamhet så har det hänt att jag fått ett litet tjuvnyp på benet. Men det gör inget, för med tanke på hur hon var för ett år sedan så är det här bara positiva egenskaper... =)


Tyvärr syns det inte så bra men jag sitter ned alldeles bakom henne.      Såååå gosigt!!!


Men sedan blev fotografen mer intressant för han stod närmast matburkarna... =)

   Hon är så vacker i pälsen lilla damen


Glad midsommar på er alla som surfar in här! Hoppas solen skiner på er hela dagen!


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards