Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Anna - 3 mars 2011 14:56

En liten glädjerapport så här mitt i veckan!!


I morse när jag stod i köket och fixade frukost så ville Pishi som vanligt ha lite uppmärksamhet i form av provsmakning av maten innan jag lägger den i skålen. Trodde jag... Men i dag skedde något fantastiskt istället!!!


Istället för att tassa matbiten ut handen på mig som hon brukar så började hon stryka sig mot handen =)

Fram och tillbaka gick hon, och svansen var spikrak uppåt och hon kuttrade och jamade om vartannat... Jag blev alldeles till mig!


Sedan kom Watson inspankulernades innan jag satt mig ned vid bordet. Han såg att jag stod vid diskhon och han valde ändå att komma in och äta. Antingen var han JÄTTEHUNGRIG eller så insåg han att det inte var så farligt =) Jag hoppas på det senare..


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards