Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Anna - 29 mars 2011 17:05

Jag har varit borta i fyra dagar med jobbet, så jag förväntade mig lite sneda blickar när jag kom hem. Kanebo brukade alltid ignorera mig några timmar innan hon kunde förlåta denna hemska handling. Men inte Pishi inte. Det tog bara några minuter och en del inspekterande av resväska innan hon sprang runt med svansen i vädret och verkade alldeles uppspelt. Så mycket som jag fick klappa då har jag nog inte fått göra totalt sedan hon började tillåta beröring. =) Till och med när jag satt i soffan så kom hon fram och strök sig mot handen. Jag blev riktigt glad och lite rörd!


Även Watson verkade lite nyfiken, för han låg och spanade in mig från mitten av vardagsrummet, men med honom är det svårt att veta. Det som dock är lätt att veta är att nu har våren kommit, i alla fall till Watsons biologiska klocka.. Det är så mycket hår överallt. Stora tussar rullar omkring på samma sätt som de där buskrullarna man ser i gamla western-filmer. Tur att vi har en påslös dammsugare, för den sätter igen på två dammsugningar... 


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards